رزقی که در نمایشگاه قرآن آماده و تقدیم بانوان شد

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» زهرا حسینی، مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری در خصوص توزیع حدیث‌های قدسی که در غرفه حجاب و عفاف عرضه می‌شد، گفت: ما در این نمایشگاه با توجه به اینکه نمایشگاه تخصصی […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» زهرا حسینی، مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری در خصوص توزیع حدیث‌های قدسی که در غرفه حجاب و عفاف عرضه می‌شد، گفت: ما در این نمایشگاه با توجه به اینکه نمایشگاه تخصصی قرآن است یک رزقی را به نام حدیث قدسی، با توجه به آیات و مفاهیم آن‌ها که گاهی بسیار انرژی‌بخش است آماده می‌کنیم و به بانوان مراجعه‌کننده به غرفه تقدیم می‌کنیم.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: « وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنّى قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الْدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِى وَ لْیُؤمِنُوا بِى لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ‏، و هرگاه بندگانم از تو درباره من پرسند (بگو:) همانا من نزدیکم؛ دعاى نیایشگر را آنگاه که مرا مى‏خواند پاسخ مى‏گویم. پس باید دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان آورند، باشد که به رشد رسند».

حسینی گفت: ما معتقدیم در هر زمان و مکان و در رویارویی با هر مشکل در نهایت فقط و فقط از خداوند متعال مدد می‌خواهیم که سعی کردیم در این چند شب با توزیع حدیث‌های قدسی بین دختران و بانوان بازدیدکننده از نمایشگاه و به خصوص غرفه، برای دقایقی سبب یک ارتباط معنوی و حس خوب بین بانوان و آیات قرآن و یا به عبارتی میزبان محفل گفت‌وگوی خداوند با بانوان و دختران باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر شب حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ حدیث قدسی بین بازدیدکنندگان عرضه و تقدیم شده بیان کرد: کیفیت نمایشگاه امسال خیلی عالی بود البته که هر کاری ضعف‌هایی دارد که خداراشکر همیشه مدیریت سازمان ارشاد عالی بوده و ما خود را جزئی از اداره ارشاد می‌دانیم.

حسینی گفت: مکان انتخابی نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از مقبولیت بیشتری برخوردار بود چرا که در وهله اول در جوار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله بود و در وهله بعد به دلیل اینکه عمده بازدیدکنندگان را زائران تشکیل می‌دادند و استقبال بسیاری را شاهد بودیم، خصوصا در شب‌های احیا بسیار قابل تقدیر بود.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم هدیه‌ای الهی و دفترچه راهنمای ماست که بایستی همیشه همراه ما باشد، بیان کرد: یکی از مشاوره‌هایی که همیشه به دختران و بانوان در خصوص حجاب و عفاف دارم این است که معمولا هر محصولی که ما خریداری می‌کنیم یک دفترچه راهنما دارد. به طور مثال حتی یک تلفن همراه یک دفترچه راهنما دارد، که دفترچه راهنمای من بعنوان یک انسان کتاب قرآن است و باید بر اساس آن بدانم که چه اعمالی را انجام بدهم، از زبانم چگونه استفاده کنم و پوشش من باید چگونه باشد.